SOS Dječijim selima u BiH donirano 10.000 KM izvojenih od prodaje 7Days Cocoa kroasana i Milka Noisette čokolada u Bingo marketima

0
41

U saradnji sa kompanijom Nelt, najbolji prijatelj SOS Dječijih sela u BiH kompanija Bingo nastavila je pružati podršku odrastanju djece i mladih. Zajedničkom kampanjom, donirano je 10.000 KM SOS Dječijim selima u BiH izdvojenih od prodaje 7Days Cocoa kroasana i Milka Noisette čokolada u Bingo marketima. U protekla dva mjeseca, svi kupci ovih proizvoda bili su dijelom kampanje.

– Jedno od najvažnijih opredjeljenja naše kompanije je podrška djeci i mladima. Nastojimo ovu lijepu poslovnu praksu prenijeti i na naše partnere, a sa Neltom je uvijek zadovoljstvo surađivati, jer dijelimo iste vrijednosti. Kao najveća poslovna porodica u BiH razumijemo važnost odrastanja u zdravom okruženju, zato smo sretni što smo kroz ovaj model brige ušli u domove SOS Dječijih sela u BiH i dio smo porodice mame Amire već deset godina – rekla je Tatjana Paunoski, rukovodilac službe trade marketinga Binga.

– Zadovoljstvo nam je što smo već sedmu godinu partner SOS Dječijim selima u BIH. Društvo u cjelini treba da teži pozitivnim promjenama i vodi računa o djeci. Zajednička akcija kojom smo uspeli da realizujemo donaciju od 10.000 KM samo je jedna u nizu. Podrška naše kompanije kontinuirano se sprovodi kroz robne donacije porodicama iz SOS Dječijih sela u nekoliko gradova u BiH, kao i kroz partnerski rad na SOS programu za mlade YEEP, sa ciljem pružanja znanja i veština koje će mladima dugoročno osigurati ekonomsku perspektivu i socijalnu integraciju – izjavila je Biljana Lackanović, asistentica izvršnog direktora kompanije Nelt.

– Kompanija Bingo najbolji je prijatelj porodice SOS mame Amire već deset godina te pokrivajući godišnje troškove porodice osiguravaju sve što je potrebno djeci i mladima koji odrastaju u porodici. Kroz mnogobrojne projekte podržavaju i mlade, a zajednička kampanja sa kompanijom Nelt još jedan je pokazatelj njihove srateške opredijeljenosti da kreiraju održive promjene i učine društvo boljim mjestom za nove generacije. Kao društveno odgovorna kompanija Nelt rado podržava pozitivne inicijative i jednake šanse za svako dijete te su i ovoga puta odlučili udruženi sa Bingom doprinijeti osiguravanju sretnog odrastanja za djecu i mlade. Od srca smo zahvalni kompanijama Bingo i Nelt i svim kupcima koji su kupovinom 7Days Cocoa kroasana i Milka Noisette čokolada podržali kampanju – izjavila je Dženita Subašić, direktorica odjela za prikupljanje sredstava i komunikacije i SOS Dječijih sela u BiH.

 

Nakon uručenja donatorskog čeka predstavnici kompanija Bingo i Nelt posjetili su i porodicu SOS mame Amire.

Organizacija SOS Dječija sela u BiH tokom protekle godine pružila je brigu za 216 djece i mladih, a kroz Program jačanja porodica direktno je podržala 437 socijalno ugroženih porodica. Više informacija o načinima kako podržati rad organizacije možete saznati na web stranici www.sos-ds.ba.

 

faktor