Šta se najviše kupuje: U Americi toalet papir, u Meksiku pivo, u Francuskoj brašno…

0
101
U Sjedinjenim Američkim Državama za vrijeme pandemije koronaviusa najviše se kupuje toaletni papir, u Meksiku pivo, a u Francuskoj, očekivano, brašno. Roba koja nedostaje u trgovinama otkriva kako se svijet nosi s izolacijom zbog pandemije novog koronavirusa.U Meksiku je omiljeno piće, uz tekilu, pivo. Kada je zemlja uvela izolaciju, dva pivarska diva, “Heineken” i “Grupo Modelo”, koji proizvodi omiljeni meksički brend, sada nažalost zlosretnog imena, “Coronu”, objavili su da će obustaviti proizvodnju.

To je potaknulo val panične kupnje piva i kampanju na Twitteru: #ConLaCervezaNo ili “Ne dirajte pivo”.Također, u Meksiku su se pojavili i slučajevi sumnjivih pljački trgovina s alkoholnim pićima čiji su vlasnici zapravo pokušavali ilegalno prodati dragocjenu robu.

U zdravom tijelu zdrav duh

U Iraku boravak kod kuće u izolaciji znači duga poslijepodneva ispred televizora ili ćaskanje s rodbinom, a za to su potrebne slane sjemenke suncokreta. Supermarketima ponestaje te popularne grickalice brže nego prije jer mladi i stari satima ljenčare umjesto da su u školama ili na poslu.

Libijcima u ratom razorenom Tripoliju školovanje kod kuće posebice je teško.

– Ponestalo nam je papira za printer pa sam potrošila sve suprugove neiskorištene uredske rokovnike kako bih mogli zapisivati nastavu i rješavati matematičke zadatke – kazala je Nadia al-Abed, domaćica koja ima troje male djece čije su škole zatvorene.

Bivše sovjetske zemlje u središnjoj Aziji zabilježile su “boom” potražnje i rast cijene biljke sirijske rutvice.

Biljka se tradicionalno pali u kućanstvima kako bi se spriječile bolesti i osigurao napredak.

U Bugarskoj ljudi su se gurali da bi kupili džumbir i limun koji jačaju imunitet, dok su se u Tunisu okrenuli češnjaku, unatoč upozorenjima Svjetske zdravstvene organizacije (WHO) da ti kućni lijekovi ne djeluju protiv novog koronavirusa.

Slastice i biljke

Daleko najpopularniji mehanizam za nošenje sa stresom je postalo pečenje kolača, kruha i peciva.

Supermarketi u Francuskoj, Španjolskoj, Grčkoj i drugim dijelovima Evrope zabilježili su manjak brašna, čokolade i kvasca.