Stiže li veliki britanski Costa Coffee u BiH

0
99

Costa Coffee vodeća je kompanija za prodaju napitaka od kafe u Velikoj Britaniji, izrazito prisutna u Evropi, Aziji, Bliskom istoku i Africi.

Drugi su najveći lanac za prodaju kafe na svijetu, nakon američkog Starbucksa. Imaju veliki vlastiti lanac kafića širom svijeta, a bave se i prodajom gotovih proizvoda.

Prije oko godinu dana Coca-Cola je kupila Costa Coffee za 5,1 milijardu dolara, što je bila najveća akvizicija američke kompanije ikada. Tada je najavljena i ekspanzija brenda.

Uzbudljivo poglavlje

image

Coca‑Cola je ubrzala poslovanje ove kompanije fokusirajući se na širenje prodaje u automatima i prodaje gotovih napitaka.

Iz Coca-Cole HBC za BiznisInfo nisu željeli potvrditi ni demantirati planove za širenje brenda na tržištu BiH. No, kazali su nam da je ovo “uzbudljivo poglavlje” njihovog poslovanja.

– Coca-Cola je kupila Costa Coffee prije otprilike godinu dana, a prošle je godine i najavljeno da ćemo proširiti Costa Coffee na nekoliko evropskih tržišta u 2020. godini. Iako u ovom trenutku nismo u mogućnosti potvrditi bilo kakve konkretne planove za Bosnu i Hercegovinu, rado ćemo vas obavijestiti čim naši planovi budu gotovi i spremni za objavu – kazala nam je Maja Frković, iz Coca-Cola HBC Adria.

Inače, Coca-Colu smo upitali da li planiraju dovođenje ovog brenda na tržište BiH i da li će to podrazumijevati otvaranje Costa Coffee kafića, kakvi postoje po brojnim drugim zemljama.

Prije nekoliko dana kompanija Costa Coffe registrovala je bh. nacionalnu internet domenu costacoffee.ba.

Agresivno širenje

image

Coca‑Cola HBC, jedna od najvećih Coca-Colinih kompanija na svijetu, saopštila je prošle godine da planira 2020. uvesti Costa Coffee na najmanje 10 od 28 tržišta na kojima posluje, uključujući Bugarsku, Grčku, Mađarsku, Poljsku, Rumuniju, Rusiju i Švicarsku. BiH tada nije spominjana, piše BiznisInfo.

– Uvrštavanje jake robne marke kao što je Costa Coffee u našu ponudu osigurat će nam da zadovoljimo potrebe svojih potrošača u raznovrsnijim prilikama, da se još više povežemo sa svojim kupcima u svim prodajnim kanalima i ojačamo svoju sposobnost da usmjerimo pažnju na svaki trenutak pijenja u toku dana – rekao je tada Zoran Bogdanović, generalni izvršni direktor Coca-Cole HBC.