Sutra u Sarajevu počinje 9. Sarajevo Marketing Summit koji se održava u Hotelu Hills. Bogat programski sadržaj i eminentni govornici garantuju dva izvanredna dana, u kojima će učesnici imati priliku, usvojiti nova znanja i prakse, te proširiti svoju poslovnu mrežu.
9. Sarajevo Marketing Summit, održava se pod generalnim pokroviteljstvom kompanije Monri, i uz podršku Općine Ilidža.
Specijalni partner prvog dana konferencije je eCommerce asocijacija u Bosni i Hercegovini, koja će svoja predavanja i panele posvetiti najbrže rastućoj eCommerce industriji i načinu, alatima i strategijama koje koriste najuspješniji u BiH i regiji.
– Da li ste znali da će do 2040. godine 95% od ukupne kupovine biti online, a da je vrijednost eCommerce prometa u Bosni i Hercegovini tokom 2021. godine porasla za nevjerovatnih 312%! Svjesni potencijala, većina biznisa integrira online prodaju u svoje poslovanje, a neki se odlučuju isključivo za ovaj vid prodaje. Kao i uvijek do sada organizatori Sarajevo Marketing Summita prate poslovne trendove, te su spoznali važnost ovog segmenta i odlučili da na ovogodišnjem, devetom po redu Sarajevo Marketing Samitu posvete jedan cijeli dan eCommercu. Nas su pozvali da budemo partner događaja i uzmemo aktivnu ulogu u organizaciji i kreiranju sadržaja – izjavila je Belma Agić, izvršna direktorica eCommerce asocijacije u Bosni i Hercegovini.
Pored izuzetnog programa prvog dana, kao i predavanja svjetski priznatog stručnjaka Tonyja Durhama, na Summitu će govoriti i mnogi domaći i regionalni stručnjaci iz marketing industrije.
– Također, moram naglasiti da ćemo dodijeliti i tri priznanja Marketing Superstar i to za Azru Mesihović Voloder, rukovodioca Odjela za marketing i komunikacije u ASA Banka d.d. Sarajevo, Andrijanu Korda Gick, Business Development and Marketing Manager u kompaniji Carlsberg BH i Milicu Đukić, direktora marketinga u kompaniji Baby Food Factory. Od ove godine na Sarajevo Marketing Summitu ćemo prvi put promovisati i kampanje vrijedne pažnje. Ekspertno vijeće InStore magazina je odlučilo da je saradnja između Grawe osiguranja d.d. Sarajevo i McCann agencije Sarajevo rezultirala posebnom kampanjom koja je privukla veliku pažnju, a o kojoj je kampanji riječ, imat ćete priliku čuti na Summitu – navela je Samira Muratović, generalna direktorica marketinške agencije Altermedia.
9. Sarajevo Marketing Summit donosi top marketing trendove koje trebate usvojiti već danas, kako biste u vremenu kada isti postanu redovna praksa imali najbolje rezultate za vaš biznis i stvorili konkurentsku prednost.
Biti dijelom ove konferencije znači poslušati najbolje, najaktuelnije i najefektnije primjere i strategije kako živeći marketing, postići izvrsne rezultate.
Više o programu i predavačima pogledajte na www.marketing-summit.ba.
Organizatori konferencije su marketinška agencija Altermedia i InStore magazin.
Ovogodišnji Summit podržali su: