– Bio je prisutan premijer FBiH Fadil Novalić, ministar prometa i komunikacija Denis Lasić, predstavnici JP Ceste FBiH, izvođača radova Euroasfalta, kompanija Bingo, Konzum, lokalnih poslodavaca, prijevoznika… Zaključak ovog, moram naglasiti, ovog dobrog sastanka je da se rekonstrukcija tunela Crnaja mora raditi iz niza razloga, čak je spomenuto da bi se on zbog klizišta na tom terenu mogao i urušiti – kazao je za Faktor Adnan Smailbegović, predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH.


Prema njegovim riječima, insistiralo se na osiguranju neometanog odvijanja saobraćaja.

– Kazano nam je da su u analizi došli do zaključka da bi druga cijev tunela bila skuplja od same rekonstrukcije te da bi eventualna obilaznica bila također skupa, uz napomenu da bi je mogla koristiti samo mala vozila. Zato nam je obećano da će zadržavanja u prolasku tunelom biti minimalno 15, a maksimalno 30 minuta. Ako zaista bude tako, bit ćemo zadovoljni – ističe naš sagovornik.

No, u Udruženju poslodavaca FBiH su pomalo skeptični.

Adnan Smailbegović, predsjednik Udruženja poslodavaca FBiH

– Naša iskustva s kašnjenjem na radovima na Vranduku tjeraju nas na oprez. Kada se sanira neki mali most, čeka se po sat. Kazano nam je da će radovi koji bi trebali početi svaki dan trajati 16 mjeseci, s tim da bi tokom ljetne sezone, znači u junu, julu, augustu i seprembru bili obustavljeni – govori Smailbegović.

Kako je kazao Smailbegović, iz JP Ceste FBiH najavili su novu tehnologiju tokom radova na tunelu.

– Objasnili su nam da bi napravili svojevrstan tunel u tunelu, tako da bi istovremeno tekao saobraćaj, a radnici i mašine bi bile u pogonu. Također, predviđeno je da u određenim fazama rekonstrukcije tokom noći tunel bude zatvoren najduže do pet sati.

Zaista cijenimo napore Vlade FBiH, JP Ceste FBiH, izvođača radova da privreda minimalno trpi zbog rekonstrukcije tunela. Mislimo da je to moguće uz maksimalno ozbiljan i posvećen rad svih uključenih u ovaj projekat. Imali smo sugestiju da u blizini tunela uvijek bude prisutna policijska patrola kako bi u slučaju potreba mogla intervenisati odmah. Također, treba se na dnevnoj bazi pratiti koliko će iznositi zastoji kako bi se moglo reagovati na poboljšanju – smatra Smailbegović.