Prirodni načini da se zaštitite od Sunca, zaboravite na kreme

0
44

Iako mnogi jedva čekaju ljeto, odmor i blagodati Sunca, postoje i oni koji se žale na visoke temperature i crvenilo nastalo prilikom izlaganja Suncu.

Kreme sa zaštitnim faktorom su iz godine u godinu sve skuplje, ponekad i nisu efikasne, a ponekad su i suviše masne i teško se ispiraju. Zbog toga su stručnjaci otkrili nekoliko prirodnih preparata i namirnica iz frižidera koje vam mogu pomoći u zaštiti od sunca.

Ulje od sjemenki maline

Ulje od sjemenki maline ima najviši prirodni zaštitni faktor, koji u zavisnosti od uslova gajenja iznosi od 28 do 50. Ima jaka protuupalna svojstva, pa je veoma pogodno za kožu sklonu iritacijama, osipu i ekcemima.

Ulje od lješnjaka

Ulje od lješnjaka je popularan dodatak prirodnim kozmetičkim proizvodima. Cijenjeno je kao zaštita od sunca jer štiti i od UVA i od UVB zračenja. Brzo se upija, sprječava fotostarenje i štetan utjecaj vanjskih faktora. Pogodno je za njegu mješovite i suhe kože.

Ulje od mrkve

Ulje od mrkve poboljšava opće stanje kože i daje joj elastičnost. Istovremeno djeluje protiv različitih kožnih oboljenja: ekcema, psorijaze, čireva, žuljeva, a ujedno sprječava bore i staračke mrlje. Procijenjeni prirodni SPF varira od 38 do 40.

Ulje od pšeničnih klica

Ulje od pšeničnih klica najbolji je prirodni izvor vitamina E, što ga čini izvanrednim za njegu kože. Posebno prija suhoj koži, preporučuje se za prevenciju znakova starenja, dubinsku regeneraciju kože i liječenje iritacija. Ne smiju ga koristiti jedino osobe alergične na pšenicu. Procijenjeni prirodni zaštitni faktor je SPF 20.

Sojino ulje

Sojino ulje proljepšava i ujednačava ten, ali i sprječava bore. Bogato je vitaminom E i brzo se upija. Ovo ulje ima SPF 10. Koristi se i kao sredstvo protiv komaraca.

Ishrana je važna za njegu kože

Ishrana je odgovor na sve. Ukoliko imate problema s viškom kilograma – ishrana. Borite se protiv celulita– ishrana. Lošijeg ste zdravlja – ishrana. Ali ishrana je veoma bitna i kada je u pitanju njega kože.
Najvažnije je da vam hrana bude bogata karotenoidima, koji pripremaju kožu za sunce, ali i vitaminom C, koji je štiti i obnavlja. Ukoliko svakodnevno konzumirate dole navedene namirnice zaštitićete kožu od UV zraka, podstaći regeneraciju i smanjiti mogućnost alergijskih reakcija.

Nar

Osim toga što će vas zaštititi od Sunca, nar će ujedno i ojačati površinski sloj kože što će joj dati dodatnu otpornost, pišu srbijanski mediji.

Zeleni čaj

Kada sunce nije previše jako, umjesto standardne kreme za sunčanje možete koristiti zeleni čaj.

Skuhajte malo jači čaj i nanesite ga na tijelo pomoću vate. S obzirom na to da ovaj čaj sadrži kofein osim toga što će služiti kao zaštita od sunca zeleni čaj će vam pomoći da zategnete kožu i uklonite nedutost oko očiju. Ovaj čaj je pogodan da se koristi tokom dana jer nije mastan, a pošto sadrži antioksidante utjecaj sunčevih zraka skoro da okreće u vašu korist.

Paradajz

Likopen je veoma važan antioksidans koji bi trebalo unositi u organizam naročito tokom ljeta. Paradajz je jedan od najboljih izvora likopena. Što je crveniji paradajz, više likopena sadrži u sebi. Ovaj dragocjeni sastojak lakše se apsorbuje kada je paradajz skuhan, pa se preporučuje konzumiranje sosa od paradajza, supe i pirea dan prije odlaska na plažu.

Sjemenke suncokreta i riba

Vitamin E je jak antioksidans koji štiti kožu od starenja i UV zračenja. Oko 30 grama očišćenih sjemenki sadrži dvije trećine preporučene dnevne doze ovog vitamina. Koristite suncokret kao dodatak salatama, ovsenoj kaši ih ih jednostavno možete grickati. Losos, tunjevina, orasi i lan su bogati omega-3 masnim kiselinama, koje štite kožu i usporavaju njeno starenje.

radiosarajevo.ba