Vodeći portal za zapošljavanje u Bosni i Hercegovini – Posao.ba već desetu godinu zaredom organizira najveće istraživanje o percepciji najpoželjnijih kompanija na području BiH.
Proglašenju najpoželjnijih poslodavaca u našoj zemlji prethodi višemjesečno online istraživanje dostupno javnosti, koja daje svoj glas i ocjenjuje koje kompanije su prema njihovom mišljenju i iskustvu najatraktivnije za rad.
Priznanje Najpoželjniji poslodavac je rezultat, odnosno potvrda snage brenda svakog poslodavca ponaosob, s obzirom na to da se ne može kupiti niti steći bilo kojim putem osim na osnovu glasova ispitanika, u čemu se i ogleda njegova vrijednost.
Šta je brend poslodavca i koliko znamo o njemu?
Istraživanje provedeno na LinkedInu, te podaci kompanije Universum, globalnog lidera na polju employer brandinga, pokazuju da jak brend kompanije smanjuje troškove novih zapošljavanja za polovinu, kao i broj otkaza od strane zaposlenih za 28 posto.
Osamdeset tri posto regrutera smatra da je snažan brend poslodavca presudan faktor u zapošljavanju vrhunskih talenata, dok je vjerovatnoća dva puta veća da će kandidati razmatrati zaposlenje u kompaniji koja ima dobro izgrađen brend.
Tačnije, 61 posto kandidata mlađih od 40 godina razmatrat će ponudu za posao u odnosu na to kakvu reputaciju kompanija nosi sa sobom.
Situacija na tržištu rada BiH nije mnogo drukčija u odnosu na globalne trendove, s obzirom na to da se kompanije sve više susreću s problemima pronalaska i zadržavanja odgovarajućih zaposlenika. Problem postaje još veći prilikom pronalaska vrhunskih talenata i iznalaženja načina njihovog privlačenja i motiviranja za ostanak u kompaniji.
Na konkurentnom tržištu, kandidati s iskustvom i traženim vještinama imaju slobodu izbora poslodavca kod kojeg žele raditi, dok se između kompanija vodi sve veća borba za njima, a njihovi napori i resursi sve više usmjeravaju na pridobivanje i zadržavanje onih najboljih.
Kako priznanje Najpoželjniji poslodavac doprinosi izgradnji snažnog brenda kompanije?
Priznanje Najpoželjniji poslodavac omogućuje kompaniji da se pozicionira u svijesti poslotražioca kao mjesto na kojem bi oni željeli raditi i napredovati, doprinosi jačanju atraktivnosti kompanije i vrijednosti njenog brenda iz ugla javnosti i njenih budućih zaposlenika, dok postojećim zaposlenicima daje potvrdu da rade na najpoželjnijem mjestu na tržištu rada u Bosni i Hercegovini, što doprinosi njihovom općem zadovoljstvu i povećanoj produktivnosti i motivaciji na radnom mjestu.
Neke od najvećih kompanija u BiH bili su dobitnici priznanja Najpoželjniji poslodavac proteklih godina.
Učesnike istraživanja očekuju vrijedne nagrade
Učešćem u istraživanju koje traje 2,5 mjeseca, ispitanici imaju priliku osvojiti i vrijedne nagrade.
Dovoljno je posjetiti Posao.ba ili otići direktno na link istraživanja, izdvojiti 5-7 minuta za popunjavanje ankete i time osigurati šansu da osvojite 3 Vivax Fly Smartphonea ili glavnu nagradu – ASUS Notebook.
Imena dobitnika nagrada bit će objavljivana svakih 15 dana tokom trajanja istraživanja.
Nagradni fond istraživanja osiguran je pokroviteljstvom kompanije ekupi.ba.