Jubilarna deseta regionalna leadership i talent konferencija ‘DRIVE 2019.’, započela je konferencijom o vođenju i razvoju zaposlenika u organizaciji kompanije Kolektiv, održanom u Kongresnom centru hotela Hills u Sarajevu.Uz slogan “Experience the future of work” DRIVE 2019 uz specijalno kreiran program i zvijezde predavače, donosi vodeće teme o Y i Z generacijama koje kroje tržište rada prema sebi i zahtijevaju promjene svijesti kada je brend poslodavca (employer branding) u pitanju.
U sklopu osam sati sadržaja govori se o novim načinima razmišljanja na tržištu rada, promjenama u organizaciji kompanija, privlačenju i zadržavanju talenata, kao i employer brandingu.Edin Mehić, osnivač kompanije Kolektiv – posao.ba poželio je dobrodošlicu prisutnima uz riječi da je ovo konferencija koja treba uvezati one koji znaju, oni koje žele da nauče i one koji odlučuju, a sve u cilju što jačeg promovisanja HR profesije.
“Jako sam ponosan na čak desetu konferenciju u nizu koju organizujemo. Krenuli smo sa željom da i sami naučimo, ali i da osvijestimo druge, uvežemo, pomognemo HRM-u. Često kada pričam sa ljudima koji su u Upravi kompanija pitam, da li su među njima i HR profesionalci..nije uvijek tako, a oni su jako bitna stavka i trebaju biti tu. U tom smislu, pričamo o budućnosti, novim trendovima poslovanja. Ponekad trebamo da požurimo, da što prije uvedemo sve ono iz svijeta kod nas. A onda u razgovoru sa mnogima vidim da se za manje od tri godine promijenilo sve na tržištu. Nekad nismo govorili o employer brandingu jer su bili drugi prioriteti, sada na to stavljamo jači fokus neko ikada. Donosimo inspiraciju , motivaciju i hvala vam jer zajedno mijenjamo ono što možemo!”, kazao je Mehić.
Stručni dio konferencije započeo je inspirativnim i dinamičnim predavanjem Johana Driessensa, dobitnika nagrade “Globalni lider na području brendiranja poslodavaca 2018.” koju dodjeljuje svjetska organizacija HR stručnjaka. Johan je osnivač, generalni direktor ali i šef za iskustvo i širenje entuzijazma kompanija Branded.Careers, tHRibebuilders i Djobby.com. Omogućio je uvid učesnicima u najatraktivnije elemente employer brandinga u svijetu, i definitivno otvorio oči za novu viziju iskustva employer brandinga.
Uz najboljeg stručnjaka ove branše – sala se digla na noge, i uz njegovo pravilo broj 5 svi su odjednom postali AIRGUITAR ROCK zvijezde! Ovom mini aktivacijom pokazao je da posao treba shvatati kao vidtrebamo više da se opustimo, uživamo u poslovima kojim se bavimo i definitivno – da se više smijemo!U nastavku konferencije učesnici će slušati još zanimljivih predavanja poput Transformacije HRM-a, Kako i zašto Employer branding, ali i temu još jedne zvijezde predavača, Christoph Fellingera: Kako generacije YZ utiču na poslovanje organizacija, i šta ih pokreće!
Ove godine nezaobilazna tema panel diskusije sa regionalnim stručnjacima ove branše je kako zadržati radnu snagu, uz rješenja sa terena. Na ovogodišnjoj konferenciji, a u okviru Leadership i Talent Conference DRIVE 2019 biće dodijeljena priznanja za Najbolje HR prakse. Riječ je o projektima koje su kompanije implementirale u svom poslovanju te na taj način povećale kvalitet rada svojih radnika i poslovne rezultate kompanije.
Konferencija je ove godine okupila preko 300 najznačajniijih HR stručnjaka iz zemlje i regije, te stotine najjačih kompanija. Kroz odličan spoj stručnih predavanja, panel diskusija, radionica te nezaobilaznog networkinga prezentirala je nova znanja i informacije iz svijeta ljudskih resursa.