Kako bi pomogao putnicima i posadi da putuju sigurno i bezbrižno, Wizz Air je implementirao dodatne higijenske mjere za pojačanu čistoću i održavanje fizičkog distanciranja.
Kao dio mjera za zaštitu zdravlja putnika i posade, putnici bi čekiranje i sve kupovine, poput uplata za dodatni prtljag, trebali obavljati online kako bi se smanjila nepotrebna interakcija na aerodromu.
U nastojanju da spriječe moguće širenje infekcije putnici su zamoljeni da se pridržavaju novih pravila fizičke udaljenosti za vrijeme ukrcavanja i iskrcavanja.
S obzirom da HEPA filteri u svim Wizz Airovim avionima filtriraju 99,7 posto virusa i bakterija iz zraka u kabini, kabinsko osoblje i putnici moraju nositi zaštitne maske tokom leta. Kabinsko osoblje dijeli maramice za dezinfekciju svakom putniku po ulasku u avion, a da bi se minimizirao fizički kontakt uklonjeni su svi časopisi iz svih aviona i podstiče se beskontaktno plaćanje za sve kupovine unutar aviona. U toku leta, gdje to dozvoljava faktor opterećenja, posada razmatra distanciranje putnika po sjedištima.
Wizz Air nastavlja poštovati svoj strogi dnevni raspored čišćenja, a svi avioni se tokom noći dodatno dezinfikuju, prateći zvanična uputstva. Sve nove sigurnosne procedure predstavljene su u video snimku.
George Michalopoulos, glavni komercijalni direktor Wizz Aira, izjavio je:
“Sretni smo što smo nastavili poslovanje iz Tuzle kako bismo pružili osnovnu uslugu putnicima koji moraju putovati. Naša glavna briga su zdravlje, sigurnost i dobrobit korisnika naših usluga i osoblja. Uveli smo brojne mjere zaštite kako bismo osigurali najbolje moguće sanitarne uslove. Spremni smo dočekati naše putnike u avionima i ohrabrujemo ih da pogledaju naš novi videozapis o sigurnosti
tokom putovanja, kao i da bi dobili više detalja o našim novim zdravstvenim i sigurnosnim mjerama”.