Oborio dva Guinnessova rekorda i postao najpopularniji pjevač na svijetu

Abel Tesfaye, svjetskoj javnosti poznatiji kao The Weeknd, postao je najpopularniji muzičar na svijetu, oborivši dva svjetska rekorda.

Nedavno je postao prvi izvođač koji je došao do 100 miliona slušanja mjesečno na Spotifyju. Navodi se kako “niko drugi nije ni blizu pjevačevog uspjeha u streamingu pjesama”, piše City Magazine.

Naime, 33-godišnji muzičar postavio je dva svjetska rekorda – pjevač je koji mjesečno ima najviše slušalaca na Spotifyju i prvi je umjetnik ikad koji je došao do 100 miliona slušalaca mjesečno na toj muzičkoj platformi.

Inače, njegova pjesma iz 2020. godine “Blinding Lights” je najslušanija pjesma na Spotifyju svih vremena, sa više od 3.47 milijardi slušanja, prenosi CBS News. Muzičar je početkom 2020. objavio spot za ovu pjesmu, a do sada je na YouTubeu pregledan više od 691 milion puta. Samo dva mjeseca nakon što je pjesma izašla, bila je u top 100 pjesama Bilbordove liste.

Njegova pjesma “Starboy” također je jedna od najslušanijih pjesama svih vremena na Spotifyju.

Abel je Kanađanin, pjevač, ali i kompletan autor. Karijeru je započeo 2008, a prvi studijski album izlazi 2013. i zove se “Kiss Land”. Njegovo drugo izdanje “Beauty Behind the Madness”, postao je i njegov prvi broj jedan album na Bilbordovoj 200 listi. Nakon toga slijede još veći hitovi s albumom “Starboy” i “After Hours”.

Početkom 2021. godine nastupio je na Super Bowlu. Uz pratnju plesača izveo je niz hitova, među kojima je bila i pjesma “Blinding Lights”. Ovaj pjevač nije želio da mu organizatori Super Bowla plate za nastup, već je sam uložio nevjerovatnih sedam miliona dolara u 13 minuta performansa.

Izvor: N1

Facebook
Twitter
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print