Ne znate šta za doručak? Donosimo nekoliko zanimljivih ideja

0
85

Iako vjerojatno znate da je doručak najvažniji obrok u danu, često nam nedostaje vremena ili ideja šta za doručak. Pripremili smo vam nekoliko ideja zbog kojih više nećete imati izgovor za preskakanje doručka. Ova brza i zdrava jela možete pojesti u kuhinji, pa čak i na putu prema poslu ili u uredu.

Kombinacija sira i voća

Ovo je odličan i uravnotežen obrok koji će vaše jutro učiniti savršenim. Uzmite jabuku ili drugo voće po izboru, odrežite komad sira, dodajte pola šalice oraha i sve to ubacite u plastičnu vrećicu.

Kad budete imali vremena, pojedite nešto iz vrećice i doručkujte. Jednostavno je i ukusno, zar ne?

Vafli ili palačinke s maslacem od kikirikija

Iako se na prvi pogled čini da vafli i palačinke nisu najzdraviji izbor za prvi jutarnji obrok, problem nije u njima, nego u namazu ili preljevu koji na njih stavljate.

Slatki sirupi, preljevi od čokolade ili šlag vrlo su kalorični i nemaju veliku nutritivnu vrijednost. Maslac od kikirikija, s druge strane, obiluje vlaknima i proteinima koji su vam potrebni za dobar početak dana.

Muffin s voćem i čokoladno mlijeko

Domaći muffini puno su zdravija opcija od kupovnih jer ako ih pripremate sami, možete u smjesu dodati mnoge zdrave sastojke i izbaciti nezdrave.

Priprema muffina nije duga ni komplicirana, a mogu stajati u frižideru nekoliko dana. Prema tome, nastojte ih peći kod kuće, a za potpun obrok, kavu zamijenite čašom čokoladnog mlijeka.

Frape od jagode

Frapei i domaći gusti voćni sokovi idealan su doručak pa ih nastojte konzumirati što češće. Za njihovu pripremu potrebno je svega nekoliko minuta, a vašem organizmu pružaju sve što mu je potrebno za zdrav početak dana.

Uz sve to, jako su ukusni. Za frape od jagode, u blenderu ili smoothie-makeru pomiješajte svježe jagode s mlijekom, vodom ili jogurtom. Napitak popijte odmah – i to je to.

Lagana pizza

Pizza za doručak uopće nije loša ideja. Ako vam je ostala koja kriška od jučer, slobodno je pojedite sljedećeg dana. Jer, i jučerašnja pizza bolji je izbor od nečeg slatkog ili preskakanja doručka.

 

No, ako želite nešto stvarno zdravo, odrežite krišku kruha, posipajte je ricotta sirom, dodajte nekoliko kriški rajčice, nekoliko kapi maslinova ulja, začinite solju i paprom i ‘’jutarnja pizza’’ je gotova. Dobar tek!

Energetska pločica

Ako ste zaista u žurbi i nemate ni minutu vremena za pripremu doručka, energetska pločica nije loš izbor. Pobrinite se da kupite one bogate vlaknima i proteinima, sa što manjim udjelom šećera.

Energetske pločice koje se u trgovinama nalaze pokraj blagajne, uglavnom su najobičniji slatkiši, no one koje možete naći na odjelu sportske prehrane puno su kvalitetnije.

Jaja

Postoji razlog zašto su jaja najpopularniji doručak na svijetu. Bogata su proteinima i istovremeno daju organizmu dovoljno energije za dobar početak dana. Ako nemate vremena sjesti i doručkovati, ispecite omlet, umetnite ga u pecivo i pojedite usput.