Mreža savjeta/vijeća učenika BiH (mreSVUBiH) pružila je priliku svim srednjoškolcima da pokažu šta nas u Bosni i Hercegovinu spaja osim bureka i pritom budu nagrađeni.
Ovim objavljujenim konkursom simboličnog naziva „Burek, Burek, Бурек“ imali su za cilje motivisati srednjoškolace da energiju i fokus usmjere na one stvari koje ih spajaju a prisutne su u njihovoj svakodnevnici.
„U sve se petljamo, sve znamo, kritikujemo, govorimo iza leđa, jadikujemo…na glas sve, odjednom, ali uvijek na usluzi drugima. Možda su nas ta neprekidna druženja, kafa i naš “ ćeif“ ponekad spašavali iz teških vremena. Mi ne idemo psiholozima, mi smo psiholozi jedni drugima. Ali to razumijemo samo mi sa ovih prostora. To je „naša stvar“ kako mi doživljavamo našu muziku i padamo u „sevdah.“ Stranac će biti zaprepašten našim dovitljivostima i našim prijekim putevima“, dio je teksta Ane Marije Slijepčević iz Gradiške koji je izabran kao jedan od pobjedničkih na konkursu Mreže savjeta/vijeća učenika u BiH(mreSVUBiH) o životu i narodima u Bosni i Hercegovini. Konkurs je realizovan pod nazivom „Burek, Burek, Бурек“ i imao je za cilj da motiviše mlade iz cijele BiH da kroz literarni rad, video ili fotografiju izraze svoje viđenje multikulturalne Bosne i Hercegovine.
„Noćas, gledajući u zvijezde zapitala sam se šta je to sudbina. Mogla sam da čujem sopstvene otkucaje srca, shvatajući da cijeli svoj život u stvari živim na granici. Često sam znala da posmatram bolne grimase i lažne osmijehe na licima mojih sugrađana. Umorni su svi od tog rata, napetosti, tenzija i politike koja nam se nameće, ali najviše od mržnje“, napisala je Aleksandra Đorem, iz Istočnog Sarajeva u svom tekstu. Jasmin iz Gračanice je zajedništvo predstavio kroz pjesmu:
„I Uskrs i Bajram u Bosni se slave
Farbaju se jaja i jedu baklave
I pjevaju se pjesme o ljubavi i sreći
Treba li se išta više o Bosni reći
Osvrni se i pogledaj naše kule stare
Ne daj da ti dušmani taj merak kvare
Poslušaj rijeku kako tiho žubori
Pogledaj kako vječna vatra gori“
Pored literarnih radova, neki su odlučili da svoje viziju zajedništva predstave fotografijom i likovnim radom.