Poznati brend Levis kupcima je predstavio novi nivo usluge “osvježavajući” stare levisice kako bi poradili na ekološkom aspektu te smanjili pretjeranu proizvodnju farmerica i bacanje odjeće.
U sklopu ove usluge moguće je farmericama dati novi život, uz pomoć sređivanja šavova, raznih zakrpa, čime se potencijalno dobija i novi dizajn.
“Volite ono što nosite i živite s time što duže”, kazao je Richard Hurren referirajući se na novi projekt ove velike kompanije koja će se baviti sređivanjem starih hlača i recikliranjem dizajna.
Moguće je i u potpunosti prekrojiti odjevni predmet u, naprimjer, šešire ili torbe.
Sve više modnih brendova pronalazi put do održivog dizajna te u protokole ugrađuju nove etape koje će im pomoći u smanjenju proizvodnje otpada i općenito gomilanja kolekcija, piše Vogue.
Traper je pamučni tekstil koji se s vremenom i nošenjem lako uništi, a nadogradnja je jednostavna i praktična kako bi omiljene farmerice “živjele” duže.