Kako se na naše prevoznike odrazio ulazak Hrvatske u šengenski prostor?

Ulazak Hrvatske u zonu Šengena za domaće prevoznike znači još duža čekanja na prelazima, dodatne troškove i gubitke

Na graničnom prelazu Gradiška kolaps. Kolona vozila koja čeka da izađe iz BiH duga je nekoliko kilometara. Putnički automobili na prelazak granice čekaju 4 do 5 sati. Kamioni dvostruko duže.

Ulazak Hrvatske u zonu Šengena za domaće prevoznike znači još duža čekanja na prelazima, dodatne troškove i gubitke.

“Trebamo se dobro naoružati strpljenjem i čekanjem. Očekuju nas ogromni problemi, kako u poslovanju, tako u svakom vidu. Problem ogroman će biti. Zbog takvog čekanja na graničnim prelazima u protekle tri godine napustilo nas je 5,5 hiljada profesionalnih vozača. Otišlo je preko 1300 prevozničkih firmi. Upravo zbog tog problema. Onda možemo očekivati šta će se desiti u narednom periodu“, kaže za BHRT Nikola Grbić, iz Udruge prijevoznika za unutarnji i međunarodni promet RS.

U Upravi za indirektno oporezivanje kažu da već danima primaju pritužbe na dugotrajna čekanja prelaska granice sa Hrvatskom. Poručuju da će pokušati učiniti sve što je u njihovoj moći da se smanje gužve.

“Mi, ukoliko bude potrebno, možemo imati određene razgovore i sa Carinskom službom RH. Međutim, radi se o drugoj državi i drugoj carinskoj upravi, tako da oni su ti koji donose određene smjernice kada su u pitanju kontrole i postupci prilikom ulaska u njihovu zemlju. Tako da ne možemo praktično tu nešto više učiniti, ali možemo upozoriti na eventualno neko duže čekanje“, ističe Ratko Kovačević, glasnogovornik Uprave za indirektno oporezivanje BiH.

 

Bhrt.ba

 

Facebook
Twitter
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print