Kako se mijenja lice Bosne uz brzu cestu Lašva – Nević Polje

Izgradnja brze ceste Lašva – Nević Polje na dionici LOT-a 5 od petlje u Vitezu do petlje Nević Polje dužine 4,8 kilometara uveliko traju, a radovi koji su do sada urađeni već daju izgled buduće trase. Vrijednost ove dionice je preko 30 milina KM.

Možda najvidljiviji radovi za veoma kratko vrijeme zabilježeni su na ovoj dionici brze ceste Lašva – Nević Polje čiji je ugovor o izgradnji potpisan u aprilu 2022. godine.

Iako je bilo određenih problema oko trase čime je i prolongiran završetak radova, sve je uspješno završeno te se radovi već uveliko odvijaju. Rezultati su vidljivi i na terenu gdje desetine mašina svakodnevno rade na nasipima trase, ali i regulaciji korita rijeke Lašve.

Dužina sekcije od 4,8 kilometara za sada teče planiranom dinamikom, a budući izgled trase na snimkama iz zraka ponajbolje govore o urađenom poslu. Na svu sreću u ovom dijelu dionice ne postoje poteškoće geološke prirode koje su zabilježene na trasi Autoputa A1 od Zenice prema sjeveru naše države.

Dionica je sastavljena od četiri mosta i jednog vijadukta. Ranije je i predstavljen nastavak dionice ove ceste od Nević Polja do Turbeta na kojem je planirana izgradnja tri tunela i 13 mostova, a dužina dionice je 11,4 kilometara.

Zahtjev za prethodnu procjenu uticaja na okoliš za projekat izgradnje brze ceste Lašva-Travnik-Jajce, dionice Nević Polje – Turbe izradio je ZGI iz Mostara, a Federalno ministarstvo okoliša i turizma stavilo na javni uvid.

Klix.ba

Facebook
Twitter
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print