Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca

0
49

 

Kada kupuju proizvod ili uslugu, kupci prolaze postupak koji ih vodi od prepoznavanja problema do sticanja rješenja koje se naziva putovanje kupca.

Koristeći putovanje kupaca za vođenje vašeg marketinškog programa, možete pružiti podršku koja je potrebna tokom svake faze postupka kupovine. Danas ćemo objasniti koja je glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca.

Radio – sa svojim ogromnim dosegom i utjecajem kod slušatelja – može se koristiti u svim fazama za pojačavanje svijesti, iskren angažman, pa čak i za poticanje konverzija. Pripremili smo vam savjete koji će vam pomoći u tome kako iskoristiti snagu radija u svakoj fazi odluke kupca.

Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca
Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca

Svijest

U najranijoj fazi putovanja iskustva, vaši kupci pasivno istražuju informacije o svojim izazovima. Znaju da imaju problem, ali još ne znaju kako ga riješiti. Kako se kreću kroz ovu fazu, obično traže obrazovne resurse na svojim bolnim točkama. To im pomaže da bolje razumiju svoje izazove, što im služi za stvaranje ispravnog rješenja.

Dok istražuju i istražuju razne resurse, pomoću radija možete povećati svijest o svojoj marki i potaknuti pretraživanje. Kampanje za prepoznavanje robne marke mogu vam pomoći povećati vidljivost, poboljšati percepciju kupaca i pomoći kupcima da prepoznaju i opozovu vašu marku.

Radio potiče i pretraživanje, na koje se 74% kupaca oslanja na istraživanje, usporedbu, pa čak i donošenje konačnih odluka o kupnji. Da biste bili učinkoviti, koristite poruke koje govore o njihovom izazovu i pružite potencijalna rješenja. Iskorištavanjem radija u ovoj fazi kupci će postati svjesniji vašeg poslovanja i načina na koji im vaši proizvodi ili usluge mogu pomoći u prevladavanju izazova.

Obzir

Nakon što bolje razumiju svoje izazove, kupci započinju drugi dio putovanja – fazu razmatranja. U ovoj fazi kupci počinju učiti više o vodećim rješenjima dostupnim za njihove izazove. Često počinju vagati mogućnosti i naučiti više o svakoj od njih kako bi donijeli najbolju moguću odluku o kupnji.

Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca
Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca

Radio također može pomoći vašim kupcima za vrijeme ovog dijela putovanja pomažući vam da pokažete jedinstvenu vrijednost vašeg proizvoda ili usluge. To možete učiniti prikazivanjem informativnih oglasa i iskorištavanjem zračnih preporuka vaših omiljenih radijskih osoba. Uz to, možete iskoristiti alate za generiranje stanice kako biste doveli kupce na vašu web lokaciju i potaknuli ih da započnu razgovor s vašim timom.

Odluka

U trećoj i posljednjoj fazi, vrijeme je da počnete sužavati mogućnosti i raditi na stvarnoj kupnji. Mnogi ljudi u ovoj fazi počinju tražiti poticaje – poput popusta ili besplatnog probnog razdoblja – jer odmjeravaju vrijednost namjeravane kupnje. To često može značiti razliku između osvajanja kupca i gubitka od konkurencije.

Da biste održali angažman kupaca s vašim poslovanjem tokom ove faze, pomoću radija možete utjecati na namjeru kupnje. Radio dolazi do slušatelja na mjestu kupnje i kad ljudi čuju vaše oglase neposredno prije kupnje, veća je vjerojatnost da će u to vrijeme kupiti vaš proizvod ili uslugu.

Pravovremeni radio oglasi također mogu pomoći u povećanju prometa i povećati ukupnu prodaju. Štoviše, radio donosi povrat ulaganja od 12: 1, prema studiji koju je izvijestio Adweek.

Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca
Glavna uloga radija na cjelokupno iskustvo kupaca

Prema posljednjim istraživanjima radio je ostao jedan od rijetkih medija koji i dalje broji stepen slušanosti. Iako se na prvu čini da ovakva vrsta medija nestaje ili izumire, broje o slušanosti dokazuju upravo suprotno. Slušanje radija u autu dok se vozite, ili u tržnim centrima, kafićima potpomažu u njegovom rastu.

Radio je jedan od, ako ne i jedina najomiljenija vrsta medija kod javnosti. Njegova jednostavnost i opušten pristup su jedni od razloga zbog kojih su voljeni u javnosti.