Franck s domaćom proizvodnjom i u izazovnoj godini doprinosi bh. privredi

0
63

Da je Franck d.o.o. Sarajevo jedna od vodećih firmi u svojoj djelatnosti u Bosni i Hercegovini usmjerena na vrhunski kvalitet proizvoda, dokazuje upravo dodijeljeno priznanje „Zvijezda bonitetne pouzdanosti“ i certifikat, koji su dokaz visoke bonitetne ocjene firme.

 

Potvrdu uspješnog poslovanja i kvalitete proizvoda, Franck je nedavno dobio i priznanjem za vodeću bh firmu, prvu po prihodu u djelatnosti trgovine na veliko kafom, čajevima, kakaom i začinima u sklopu manifestacije „100 najvećih u BiH“. Rangiranje kompanija rađeno je na osnovu zvaničnih završnih financijskih izvještaja za 2019. godinu.

Franck se time još jednom istakao kao vodeća domaća kompanija, po postignutim rezultatima, koja doprinosi razvoju bosanskohercegovačke privrede.

Edin Škaljić, direktor Franck Sarajevo d.o.o.

„Ova priznanja još su jedan dokaz rezultata našeg rada, ulaganja u poboljšanje proizvodnih procesa, razvoj i inovacije, te osiguravanje vrhunske kvalitete naših proizvoda, koju naši kupci i potrošači prepoznaju i cijene. Usprkos svim izazovima, Franck je i ove godine uspješno nastavio s redovnim i planiranim investicijama na nivou grupe, usmjerenim u pogone i IT sisteme, u iznosu od 7,3 miliona KM finansiranih iz vlastitih izvora. Jedan od glavnih ciljeva kompanije, je nastavak daljeg ulaganja u budućnost i poboljšanje svoje poslovne efikasnosti i ekonomske aktivnosti u Bosni i i Hercegovini, a ova priznanja ujedno su nam i poticaj u tim nastojanjima“, istaknuo je Edin Škaljić, direktor Franck Sarajevo d.o.o.

Ulaganje u inovacije i unapređenje proizvodnje

Franck kontinuirano prati i osluškuje promjene potrošačkih navika i trendova, te u skladu s tim svoj asortiman redovno proširuje novim, inovativnim proizvodima. Tako je na nivou grupe prošle godine razvio i lansirao čak 26 novih proizvoda, a usprkos pandemiji, ulaganja u pogone i IT sisteme u ovoj godini iznosila su 7,3 miliona KM. To je dodatna potvrda Francka kao tržišnog lidera, kada je riječ o stvaranju novih vrijednosti i diktiranju dinamike tržišta kafe, čaja i instant cappuccina.

12.09.2019., Zagreb – Obilazak tvornice Franck s novinarima.
Photo: Goran Stanzl/PIXSELL

Uz Franckovu najpopularniju Jubilarnu kafu, koja ima i dva atraktivna okusa – Jubilarnu Intense i Jubilarnu Sensual, ističe se i Franck Classic turska kafa čija je receptura rađena posebno prema ukusima potrošača u Bosni i Hercegovini.

Također, kako bi potrošačima omogućio ispijanje kafe u pokretu, Franck je predstavio i Coffee&GO kafu koja dolazi u praktičnom „stick“ pakovanju dovoljnom za jednu šoljicu, a čija priprema traje samo jednu minutu.

Obzirom da interes potrošača za proizvodima sa zdravstvenim benefitima sve više raste, Franck je lansirao i funkcionalne napitke s kafom Smart, Energy i Protein s dodacima proteina, vitamina ili minerala, te dokazanim zdravstvenim prednostima.

Upravo se ovaj segment pokazao izuzetno zanimljiv potrošačima u vrijeme globalne pandemije. Istovremeno,  kategorija čaja pojačana je linijom funkcionalnih čajeva Immune, Detox, Calm, i Energise, također s dodacima vitamina i minerala, namijenjenih podizanju imuniteta, detoksikaciji organizma, te uklanjanju stresa i umora.

Vrhunska kvaliteta espresso kafe za kafiće

Franck i u ugostiteljstvu nastoji kontinuirano podizati ljestvicu u kvaliteti espressa, poput vrhunskih premium espresso Stretto ili Bonus, ali i ostalih napitaka od kafe i čaja te podržati razvoj barističke scene u BiH koja postaje sve popularnije. U skladu s tim, redovno organizuje i regionalno barističko takmičenje koje okuplja barističke talente iz cijele regije.

Društvena odgovornost poslovanja

Kao društveno odgovorna firma, Franck je u ovoj godini donirao i 20 hiljada KM za nabavku medicinske opreme Domu zdravlja Grude, gdje su smješteni proizvodni pogoni i više od 30 hiljada KM u svojim proizvodima, poput Franck Jubilarne kafe, kliničkim centrima u BiH, ali i Profesionalnoj vatrogasnoj brigadi Sarajevo i udruženju Pomozi.ba, s ciljem pomoći socijalno ugroženim kategorijama stanovništva.

 

izvor: biznisinfo.ba