Mješovita srednja škola Donji Vakuf posredstvom SHL Fondacije realizira projekt „Učionice na otvorenom“.
Učionica na otvorenom predstavlja novi kreativni koncept nastave i primjenjive su za sve uzraste i sve vrste obrazovanja. To je inovativan način proučavanja s ciljem motiviranja učenika za aktivno učestvovanje u nastavi.
„Obzirom da ne posjedujemo adekvatnu učionicu unutar zgrade, prilagodljivu eksperimentalnom načinu rada i održavanja nastave, realizacija ovakvog projekta od velikog je značaja za našu školu“, kazala je Orhana Kosterović, profesorica geografije u MSŠ Doni Vakuf.
Ovim projektom biće realizirano nekoliko aktivnosti koje su usmjerene isključivo na školsko dvorište, školski park i vanjski dio škole. Pored učionice na otvorenom sa adekvatnim rasporedom mjesta za sjedenje i inovativnom školskom tablom, učenici će izraditi i sunčani sat između ulaza u školu i učionicu, označiti stabla u školskom parku te popraviti klupe u parku i postaviti nove kante za smeće.
Kako bi učionica na otvorenom imala cjelokupan izgled, učenici su prefarbali vanjski zid zgrade koji je bio uništen raznim natpisima i grafitima, te su oslikali Sunčev sistem.
„U realizaciji projekta uključeni su učenici i profesori škole ali i lokalna zajednica koja se još jednom nesebično uključila u projekt koji doprinosi boljem izgledu našeg grada. Rezultati učionice na otvorenom služit će osnovcima, srednjoškolcima ali i mališanima iz vrtića, i ostaje da služi budućim generacijama. Pokazali smo i učenicima i našim sugrađanima da učenje na otvorenom može biti zanimljivo i praktično“, istakla je Almedina Zahirović, mentor projekta ispred SHL Fondacije.
Pored „Učionice na otvorenom“, putem SHL Fondacije nedavno je realiziran projekt „Street art – Uljepšajmo našu sredinu“ u Donjem Vakufu.
„Učionica na otvorenom“ trebala bi svečano biti otvorena naredne sedmice.
Omladinska fondacija Schüler Helfen Leben (Učenici pomažu život) usmjerena je na stvaranje uvjeta za uspješnu budućnost mladih u Bosni i Hercegovini, kroz razvijanje kapaciteta mladih kako bi postali društveno angažirani i aktivno uključeni u donošenje odluka u svojim zajednicama.