Emina Softić iz Donjeg Vakufa, aktivna je članica kampanje #TvojGlasJeBitan.
Sa Eminom su razgovarali sa portala catbih.ba o tome zašto se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan, šta planira da uradi u svojoj lokalnoj zajednici sada kada je postala ambasadorka, koja je motivacija iza toga, kao i šta bi poručila mladim ljudima u Bosni i Hercegovini.
Zašto si se pridružila kampanji #TvojGlasJeBitan?
“Kampanja upravo ono što ljudima treba, pogotovo mladima koji trebajuda shvate moć glasa. Smatram da će ova kampanja probuditi i navesti mlade da shvate da svi imaju jednaka prava, a ja želim da budem dio toga. Također, mislim da mladi nisu dovoljno informisani o temema političke pismenosti i glasanja, kao i važnosti istih. Nažalost, i ja sam jedna od njih, te sam se iz želje ka sticanju znanja i iskustva priključila kampanji.”
Postala si lokalni koordinator za Donji Vakuf. Šta planiraš da radiš u svojoj lokalnoj zajednici?
“Pokušat ću da osvijestim mlade ljude o važnosti njihovog glasa, da im na zanimljive načine objasnim da mogu sa svojim mišljenjem uraditi i promijeniti mnogo toga.Nadam se da ću sa interaktivnim radionicama, igricama koje planiram da odradim
sa svojim Lokalnim timom promijeniti nečije mišljenje kada je u pitanju glasanje. Želim da se poveća aktivnost mladih u mojoj zajednici, da shvatimo da promjene potiču od pojedinca, ali da se mnogo lakše realizuju kroz zajednicu i timski rad.”
Pokazala si značajno interesovanje za kampanju, koja je motivacija iza toga?
“Trebate postati svjesni da ste dio društva i da je vaš glas bitan. Naša država treba mlade i odgovorne ljude, koji su željni promjena. Glasanje nije samo vaše pravo, to je vaša dužnost. Ja ne glasam jer sam maloljetna, koji je tvoj razlog?”
Šta bi poručila mladima u Bosni i Hercegovini?
“Kao što sam i u prethodnim odgovorima spomenula, kampanja odlična ideja, koja će pomoći mladima da kroje svoju budućnost na pravilan način. Mislim da moja glavna motivacija za rad u kampanji želja za promjenom, i težnja ka boljem ličnom razvoju.”
Kampanja #TvojGlasJeBitan podrazumjeva svojevrsnu reakciju na rezultate izbora iz 2018. godine sa ciljem povećanja izlaznosti na narednim izborima, uz fokus na mlade ljude. Kampanja je neideloški orjentisana i usmjerena na pozitivnu retoriku, te moderne načine komunikacija i marketinga te trenutno okuplja preko 180 mladih ljudi širom Bosne i Hercegovine.
izvor: catbih.ba