BiH / U toku brendiranje Neuma: Velika popunjenost hotelskih kuća tokom vikenda

Neum je jedini bh. grad sa izlazom na more, a ovog vikenda je, prema riječima Branimira Butigana, predsjednika Udruge hotelijera u ovom gradu, bilo dosta gostiju.

Tačnije, ta brojka se kreće između 50 i 60 posto popunjenih hotelskih kuća.

Butigan napominje kako su Općina Neum i Turistička zajednica HNK odlučili napraviti prezentaciju ovog grada turističkim agencijama Beograda i Novog Sada.

Neumski načelnik Dragan Jurković već je kontaktirao s gradonačelnicima ova dva grada.

“Rezervacija za kasniji dio sezona još nema – većinom se rade last minute rezervacije”, rekao je Butigan za FTV.

Ističe kako je epidemiološke mjere teško ispoštovati. Hotelijeri ih se pridržavaju – ali gosti na plaži ih se moraju sami pridržavati.

punktovima za brzo testiranje još se razgovara.

Butigan je istakao kako je veliki izazov realizacija projekta Visit Neum.

Slijedi jedno veliko brendiranje Neuma. Cilj je da Neum ne bude opisivan samo kao jedini bosanskohercegovački grad na moru.

Govoreći o sezonskim radnicima, kazao je kako potrebe za njima još nema, ali i kada je bude – to će trajati dva mjeseca.


Radiosarajevo.ba

Facebook
Twitter
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print