Ujedno, završen je i društveno – odgovorni aspekt ovog programa sa posebnim likom Bubamarom Tačkicom. Od svake prodate plišane igračke Bubamare Tačkice u Konzumu i Mercatoru odvajana je 1KM za donaciju, te budući da je prodato 11.818 komada ove igračke, skupljen je iznos od 11.818 KM. Navedeni iznos predstavnici Konzuma i Mercatora su uručili Udruženju Srce za djecu oboljelu od raka u cilju pružanja podrške i pomoći oboljeloj djeci i njihovim porodicama u borbi za ozdravljenje.

– Bubamara Tačkica je donijela mnoge osmijehe na lica djece, a posebno su nam dragi oni koje smo vidjeli na licima naše djece koja prolaze jednu tešku fazu u svom životu. Zahvalni smo Konzumu i Mercatoru na svakom tom osmijehu, ali i ponosni smo što su naši građani prepoznali hvale vrijedan društveno odgovorni projekat. Svakako se radujemo novim ovakvim divnim pričama – izjavio je Fikret Kubat, direktor Udruženja Srce za djecu oboljelu od raka.

Prethodnih godina, kroz dvije sezone realizovanog dječijeg programa lojalnosti Zdravoljupci 1 i 2, te programa Morsovci, značajna sredstva su donirana s ciljem podrške oboljelim i socijalno ugroženim mališanima.

– Posebno smo sretni jer smo i ove godine u prilici da kroz naš projekat Zumići podržimo Udruženje Srce za djecu oboljelu od raka, koji su naši prijatelji i stojimo im uvijek na raspolaganju za svaki vid podrške. Naša posjeta roditeljskoj kući u Sarajevu zajedno sa maskotom Bubamarom Tačkicom je bar na trenutak uljepšala svakodnevnicu mališanima koji vode teške i duge bitke za ozdravljenje. Iskoristio bih priliku posebno se zahvaliti našim kupcima koji su kao i prethodnih godina podržali naš projekat, te vjerujem da ćemo i u godinama koje su pred nama nastaviti naš humani put – izjavio je Haris Arnautović – rukovodilac Službe marketing Konzuma i Mercatora.

Podsjetimo, program lojalnosti Zumići je trajao od 29.08. do 06.11. i izazvao je veliku euforiju među mališanima. U fokusu projekta su bile vesele super pčelice koje su imale zadatak da mališanima skrenu pažnju na značaj pčelica za čovječanstvo i cjelokupan eko svijet. Sa tim ciljem, sedam maskota veselih pčelica su obišle više od 20 gradova Bosne i Hercegovine i kroz igru i edukaciju družile se sa više od 10.000 mališana.