Spomenuta dionica duga je 6,9 kilometara i uključuje dvocijevni tunel Ivan dužine 1.760 metara.

Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan iznosi 66.584.028,92 eura bez PDV-a, a finansirano je sredstvima Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim sredstvima EU-a koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF) od 11,7 miliona eura.

Tunel Ivan je dvocijevni tunel sa po dvije trake i prolazi kroz planinski prijelaz Ivan-Sedlo. Ukupna dužina desne tunelske cijevi je 1721,50 m, dok je lijeva tunelska cijev duga 1761,50 m i pozicioniran je ispod postojećeg tunela Ivan na magistralnoj cesti M-17. Nadmorska visina na ovoj lokaciji je u rasponu od 500 do 1.020 m, a maksimalna visina nadsloja iznad tunelske konstrukcije iznosi oko 200 m.

Vrijednost Ugovora za izgradnju tunela Ivan iznosi 57.628.570,37 eura bez PDV-a. Sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u iznosu 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije od 11,4 miliona eura odobrenim u okviru WBIF-a.

Ugovor o izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Tarčin – Konjic, poddionica Tarčin – Ivan, LOT 1, Tarčin – ulaz u tunel Ivan potpisan je 24. augusta 2020.

Izvođač radova je konzorcij koji čine Euro-Asfalt d.o.o. Sarajevo (BiH) i Granit AD Skopje (Sjeverna Makedonija). Nadzor nad izgradnjom vrši Institut IGH, d.d. Zagreb (Hrvatska).