Interkulturalna mreža prijateljstva u našem gradu prema svijetu kvalitetnijeg obrazovanja, sa prijateljima iz balkanskih država, Evrope i svijeta, od 05. oktobra do 22.12. 2022. u vannastavnim aktivnostima činit će učenici „Prve osnovne škole“ Donji Vakuf na čelu sa članovima jezičko-novinarske sekcije. Ovoj ekipi su se u prethodnim danima pripreme početka programa pridružili i drugi učenici koji će kroz jezičko-komunikacijske, multimedijalne i druge vidove razvijanja svojih osobina u predivnom svjetskom KALEIDOSKOPU VRLINA pokazati najvrijednije što znanje, umijeća i odgoj mogu ponuditi onima koji su tim vrijednostima zaintrigirani.
Kroz devet sedmica trajanja ovog interkulturalnog programa kreativni učenici iz našeg Donjeg Vakufa će pokazati najvrijednije što se ovim aktivnostima može postići, ali i ukazati kako želja i trud u najdivnijim godinama života, u tinejdžerskom vremenu, mogu polučiti izuzetne i vrijedne rezultate, ne samo na individualnom, već i na globalnom planu.
Osnivač: Željana Radojičić-Lukić
1.zadatak: Radoznalost
Ime škole: „Prva osnovna škola“ Donji Vakuf
Mjesto: Donji Vakuf
Država: Bosna i Hercegovina
Mentor: Vernesa Manov, nastavnica bosanskog jezika i književnosti
Broj učenika/ članova jezičko-novinarske sekcije: 20
Uzrast: 11-14 godina / obuhvaćeni učenici iz predmetne nastave od 6. do 9. razreda/
Nacionalni koordinator: Vernesa Manov
Opis aktivnosti:
Prva aktivnost: Pripremom i objavljivanjem novinarskog teksta 05.10. 2022. članovi jezičko-novinarske sekcije ozvaničili su početak učešća na izuzetnom programu AMIFN_5- KALEIDOSKOP VRLINA na Radiju Donji Vakuf i školskoj FB stranici.
Druga aktivnost: 07./08.10. su u toku trajanja sedmičnog susreta u okviru sekcije razgovarali o radoznalosti : U uvodnom dijelu o vrlinama i manama koje ljudi posjeduju, da bi nakon toga iz jedne eksperimentalne situacije su razgovarali o lošim i dobrim stranama RADOZNALOSTI i stavili tu osobinu u centar KALEIDOSKOPA VRLINA. Članovi iz šestog, osmog i devetog razreda su zauzeli dva različita stava oko toga DA LI JE RADOZNALOST MANA ILI VRLINA, odnosno u kojim slučajevima DA , a u kojima NE.
Treća aktivnost: Priređivanje teksta „Radoznale basne“
Četvrta aktivnost: DEBATA O RADOZNALOSTI
Vrlo inspirativno i motivirano su učenici pristupili ovim dijalozima, te su svoja viđenja ove teme razmatrali sa svojim vršnjacima / drugarima iz Osnovne škole „Georgi Stojkov Rakovski“ Banja Luka čiji je mentor nastavnica Slađana Popović.
Predivna saradnja, Sladjana Popovic
Peta aktivnost: Izrada „RADOZNALOG IMPRESIJUMA“ O DOJMOVIMA RADA NA PRVOM ZADATKU PREDSTAVLJENIH NA ŠKOLSKOM PANOU U HOLU ŠKOLE;
NAPOMENA: Osnovna izražajna sredstva jezičko-novinarske sekcije su : pisani novinarski i književni tekstovi, te multimedijalni sadržaji koji obuhvataju različita izražajna sredstva i forme. Multimedija sa predstavljenim svim gore navedenim sadržajima postavljena je na YT link kojeg će radi popularizanja i promocije ovog zanimljivog programa preuzimati i drugi mediji kao lijepe i vrijedne ideje iz obrazovnih sfera.