TAS (Tvornica Automobila Sarajevo) je osnovana 1970. godine saradnjom Volkswagen AG i UNIS, s tim da je Volkswagen imao udio od 49%, a UNIS od 51%. CKD sastavljanje Volkswagen Buba započelo je 1972. godine u Sarajevu, nakon čega slijedi CKD sastavljanje modela Golf i Jetta 1976. i Caddy 1982. godine. 1989. je rekordna godina za tvornicu u Sarajevu, s ukupno 3.500 zaposlenih koji sastavljaju 37.000 vozila.
Golf druge generacije u Bosni i Hercegovini je stekao kultni status posebno u ratnim godinama kada je zbog jednostavne ali izdržljive mehanike bio pouzdano prevozno sredstvo bez obzira na nedostatak dijelova, servisiranja pa čak i goriva. I danas se prepričava kako je “dvica” gutala sve, uključujući i famozno trafo ulje.
Većina Golfova iz TAS-a išla je u Sloveniju, dok je ostalih 50 odsto proizvodnje bilo namijenjeno Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji. Globalno gledajući druga generacija Golfa jedan je od najuspješnijih automobila ikada sa 6,3 miliona prodanih primjeraka u periodu od 1983. do 1992. godine.
Zanimljiv statistički podatak i poređenje je da je prosječni Jugosloven za Golf dizel za četvero vrata iz TAS-a trebao izdvojiti 96 plata, dok bi ga Yugo Koral 45 koštao 30 prosječnih plata, a također “domaći” IDA Opel Kadett 1,2 LSJ je koštao 102 prosječne plate.
Pred sami početak rata u TAS-u je proizvedeno nekoliko primjeraka potpuno novog Golfa treće generacije, koji su ujedno bili i zadnji automobili koji su izašli iz ove tvornice prije rata.