Najjednostavniji način da provjerite radi li klima-uređaj u vašem automobilu je, naravno, da ga uključite.

adult sex toys

mens adidas ultraboost
Real Hair Wigs
cheap jerseys for sale
custom soccer jersey
nike air jordan 1 low
sex toys online
customized jerseys
cheap human hair wigs
cheap sex toys
custom uniforms
custom basketball jerseys
cheap sex toys
best sex toys
custom basketball jersey

Uključite ga na najhladnije postavke i, ako klima radi kako bi trebala, povjetarac koji dolazi trebao bi biti hladan.

Ako se čini da je zrak koji cirkulira kroz vozilo na ili oko “sobne” temperature, onda je vjerovatno da zrak dobijate samo iz ventilatora, piše Scrap Car Comparison.

Još jedan način testiranja klima-uređaja je da sigurno parkirate automobil, podignete poklopac motora i izađete vani. Pažljivo slušajte zvukove koji dolaze iz motora koji radi – trebali biste čuti škljocanje. Ovo nije motor, već sama jedinica klime i ta buka znači da radi. Ako nema klika, to može značiti da kompresor sistema ne radi.

Koliko klima-uređaj troši goriva?

Uz sve prednosti, moraju postojati i neki nedostaci, a kod klima-uređaja to je potrošnja goriva. Kompresoru je potrebno malo goriva za rad, a uključivanje klima-uređaja tokom vožnje moglo bi povećati vašu potrošnju goriva za 10 posto, dok su kratka putovanja posebno problematična.

Stoga je preporučljivo koristiti klima-uređaj samo kada vrućina postane neugodna.

Kako rashladiti automobil bez klima-uređaja?

Postoji nekoliko “uradi sam” metoda koje će vas spasiti od tofa da “prokuhate” u automobilu.

Spušteni prozori – neka što više zraka struji kroz automobil. Čak i kada miruje jer i to će pomoći.

Upravljanje ventilatorom – ugrađeni ventilatori na vašoj nadzornoj ploči pomoći će, ali pripazite na njihovu temperaturu jer mogli biste osjetiti da samo puše vrući zrak.

Hladna pića – važno je ostati hidriran.

Taktičko parkiranje – potražite parkirno mjesto u hladu ili nabavite sjenilo za kontrolnu ploču koje će odbijati toplinu.

Vlažne krpe – možete ih staviti direktno na sebe, primjera radi na zatiljak ako je vrućina stvarno nepodnošljiva. Alternativno, mogu se postaviti iznad ventilatora automobila kako bi ohladili zrak čim izađe iz sistema.

Prijenosni ventilatori – možete ih pričvrstiti na kontrolnu ploču, uključiti u struju i čak nabaviti one koji raspršuju vodenastu maglicu.

Što se pak naknadne ugradnje klima-uređaja tiče, vijesti su loše. Mnogi su automobili proizvedeni na takav način da prostor ispod poklopca motora jednostavno ne može primiti cijeli naknadno ugrađeni uređaj. Što je još gore, čak i s automobilima koji se mogu prilagoditi, trošak za to bio bi veliki.