Linkedin uvodi promjene, poznato ko je na meti

Poznata stranica počela je provjeravati poslove i autentičnost računa, a počela je i slati upozorenja za sadržaje visokog rizika

LinkedIn je nakon prošlomjesečnog predstavljanja novih metoda provjere polako počeo s njihovom isporukom. Cilj novih mjera je pružiti bolji uvid u sadržaje na društvenoj mreži te korisnicima dati neku vrstu garancije da imaju posla s pravim kompanijama i da im se nude pravi poslovi. Stranica će tarkođer početi isporučivati upozorenja za sadržaje koji izgledaju kao prevare. Upozorenja dolaze u jeku povećanja broja lažnih računa.

Prva vrsta alata za verifikaciju povezana je s oglasima za posao te prikazuje informacije o izvoru i njihovim kompanijama. Na primjer, ona može prikazati verifikacije za stranicu kompanije i poslovni email osobe i kompanije koja je objavila oglas, kao i potvrdu CLEAR-a (u SAD-u).

“Kad vidite verifikacije na objavama oglasa za posao, to znači da postoje informacije koje s provjerene te autentične”, kažu iz LinkedIna.

Poslodavca se također može verificirati kodom poslanom na email adresu kompanije, dok neki korisnici mogu potvrditi svoj i poslodavčev identitet putem Microsoft Entre.

Cilj svih ovih provjera je borba protiv lažnih računa, a svemu je pridružen i alat koji prikazuje kad je profil napravljen i nadograđen te ima li provjereni telefonski broj ili poslovni email. Konačno, tu je i automatizirana provjera za poruke visokog rizika.

“Upozorit ćemo vas ako poruka od vas traži prebacivanje razgovora na drugu platformu, vrlo čestog trika kojeg koriste prevaranti. Ako nešto ne izgleda dobro, ova upozorenja će isto pružiti mogućnost prijave sadržaja bez obavještavanja pošiljatelja”, kažu iz kompanije.

Linkedin je tek počeo s isporukom verifikacije poslovnih oglasa, što znači da će ih korisnici dobijati postupno.

Izvor: BHRT

Facebook
Twitter
X
WhatsApp
Telegram
Email
Print