O pravima potrošača i šta kada cijena na kasi i polici nije ista za N1 je objašnjavao Marin Bago iz Udruženja Futura Mostar.
Za Bagu je glavni problem što inspekcija ne radi svoj posao.
“Dovedeni smo pred svršen čin, ili se nećemo sekirati, ili ćemo otići u drugu prodavnicu i kupiti ili obratiti se inspekciji. Međutim mi znamo iz svog iskustva da inspekcija neće ni izaći na teren po pozivu. Morate biti ustrajni, danima se boriti za svoja prava., Ipak živimo u tom periodu gdje sami moramo odlučiti ispalti li se sekirati zbog svake sitnice ili biti aktivni građanin i žaliti se pisati medijima”, istakao je Bago.
Šta potrošači mogu uraditi kada cijena na kasi i polici u prodajnom objektu nije ista, Bago odgovara:
“Ako je na kasi druga situacija, drugo stanje mi smo prevareni i moramo se protiviti toj prevari ili reagirati”, naveo je Bago.
Kazne su kod nas male, ističe Bago.
“Neko može ostvariti ekstra bogaćenje u iznosu od milion KM i njega će kazniti sa 5-10 tisuća i to mu ide u prilog i to mu pokazuje da mu se ispalti prevariti građane i pritom zaraditi”, pojasnio je Bago.
Za građane bi, navodi Bago, najbolje bilo da u BiH imamo jedinstven ekonomski prostor što trenutno nije slučaj pa potrošači u FBiH i RS imaju različita prava.
(N1)