Trenutno se izvode zemljani radovi iskopa i nasipa na lokalnim i poljskim cestama, objektima (vijaduktima i mostovima), te radovi na regulaciji rijeke Lašve. Na vijaduktu Mali Mošunj 1 u toku su radovi na izradi upornjaka i stubova.
Na gradilištu zavisno od radova koji se obavljaju angažirano je između 40 i 60 radnika.
– Kada govorimo o tehničkim podacima, ugovor o izgradnji LOT 5 od petlja Vitez do petlje Nević Polje potpisan je 26. aprila prošle godine sa bh. firmom Hering d.d. Široki Brijeg. Svi prethodni radovi pripremni radovi su odrađeni do kraja septembra prošle godine kada je izvođač započeo glavne radove u skladu s predviđenom dinamikom. Vrijednost ugovorenih radova iznosi 74.904.570 KM s uračunatim PDV-om, a izgradnja se finasira namjenskim sredstvima iz Budžeta Vlade FBiH. Rok za završetak radova je 20 mjeseci – ističu iz Autocesta FBiH.
Inače, ovo je peti LOT buduće brze ceste Lašva – Nević Polje u ukupnoj dužini od 24,3 kilometra, koja je Odlukom Vlade FBiH proglašena cestom od javnog interesa. Ostala četiri LOT-a čine dionice Lašva – Kaonik, Kaonik – Selište, Selište – Vitez (petlja Vitez – ulaz u Poslovnu zonu), Poslovna zona Vitez (petlja Vitez – ulaz u Poslovnu zonu – petlja Vitez izlaz iz Poslovne zone).
– Brza cesta Lašva – Travnik – Jajce će značajno poboljšati kvalitetu života bh građana jer će skratiti vrijeme putovanja i poboljšana i sigurnost svih učesnika u prometu, pošto se radi o jednom od najopterećenijih cestovnih pravaca u našoj državi. JP Autoceste FBiH planiraju nastaviti aktivnosti sa realizacijom izgradnje brze ceste kako bi se u konačnici povezala zapadna Bosna i Hercegovina odnosno Bihać, Cazin i Velika Kladuša preko Ključa, Jajca, sa centralnim dijelom na Koridor Vc i dalje sa istočnom Bosnom i Hercegovinom te susjednim državama Srbijom i Crnom Gorom – zaključuju iz Autocesta FBiH.