Besplatna edukacija, finansijsko administrativni asistent. Ukoliko ste nezaposleni, sa područja ste Srednjobosanskog kantona, nalazite se na evidenciji Biroa za zapošljavanje, ovo je prilika za vas.
Prijavite se :
FINANSIJSKO – ADMINISTRATIVNI ASISTENT
– isključivo za Srednjobosanski kanton
Za potrebna znanja i vještine pri zaposlenju u bilo kojoj firmi koja treba administrativnog asistenta
Glavne odgovornosti finansijskog administrativnog asistenta obično uključuju:
1. Vođenje finansijskih evidencija
2. Priprema finansijskih izvještaja
3. Obrada plaćanja i isplata
4. Podrška prilikom revizije
5. Komunikacija sa dobavljačima i klijentima
6. Upravljanje bankovnim transakcijama
7. Podrška timu u administrativnim zadacima
8. Priprema budžeta
Naša edukacija je koncipirana da vas nauči da u praksi primjenite znanja i sposobnosti koje steknete sa nama.
Kroz ovu edukaciju naučiti ćete:
1. Osnovne razlike između d.o.o. i obrta, neprofitne organizacije – poslovne knjige i način vođenja
2. Propise iz oblasti Zakona o radu (vrste ugovora, otkazi, prava radnika i slično)
3. Obračun plata, ugovor o djelu, komunikacija sa poreznom upravom
4. Osnove poslovne komunikacije
5. Blagajničko poslovanje (kako se vrši, kada se smije vršiti, ko su učesnici, putni nalozi)
6. Marketing i internet administracija (osnovni alati koji možete da koristite u radu)
7. Izvještaji za menadžment firme
Obuka je planirana u Travniku ili u drugim gradovima SBK kantona u zavisnosti od broja prijavljenih učesnika.
BENEFITI EDUKACIJE: Praktično znanje sa visoko educiranim predavačima iz prakse
Napomena: Nezaposlena lica koja su dobila vaučer za 2023-2024.godinu ali ga nisu iskoristili mogu aplicirati na ovu edukaciju. Lica koja su dobila i iskoristila vaučer u 2023-2024.godini ne mogu aplicirati na edukaciju.
Nakon što popunite obrazac ispod, kontaktirati ćemo vas za detalje oko edukacije.
Submit
Clear form